رفتن به مطلب
  • 0

مشکل در بخش دریافت پشتیبانی


Go to solution حل شده توسط شعبان زاده,

سوال

با سلام

بعد از انتقال از دایرکت به سی پنل و ارتقا PHP به 5.6 مشکلاتی به وجود آمده که به شرح زیر است

بعد از وارد شدن به بخش پشتیبانی با زدن قسمتی به درستی کار نمیکند و پاک کردن کش اگر همچنان بر روی مشکل حل نشد بزنیم با صفحه سفید روبرو میشیم که قبل تر این مشکل وجود نداشت.همچنین در قسمت نمایه ها چون برنامه خوش آمد گویی نصب است بخش به روز رسانی وضعیت را برایش متنی را تنظیم کرده بودیم که برای کاربران ارسال میکرد حال مشکلی که وجود داد تعدادی از کاربران اسپم بودن که پاک شدن ولی این خوش آمد گویی از نمایه ادمین پاک نمیشود

حال راهنمایی نمایید

ویرایش شده توسط Snow Flake
لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

پست های پیشنهاد شده

  • 0
  • راه حل
1 ساعت پیش, Snow Flake گفت:

جناب @شعبان زاده  گرامی

شما اگر به مسیر زیر بروید  سیستم >> پشتیبانی بروید و برسی سیستم رو بزنید بهتون یک شرح حال از وضعیت سرور میده که برای بنده بدون مشکل است

حال توی همین مسیر اگر به قسمت روبرو که گفته شده  برای چه چیزی نیاز به کمک دارید؟  بروید و بخش دوم که زده قسمتی به درستی کار نمیکند بروید و کیلید ادامه رو بزنید

سیستم IPS شروع به چک  میکند و در نهایت با پیغامی میگه که کش سیستم پاک شد. اما اگر باز هم بر روی کیلید این که مشکل حل نشد بروید و کلیک کنید به جای اینکه لیست کنه که چه چیزایی دارید و ... خطای 500 میده که مشکل فوق فقط بر روی یک دامنه هست که از سیستم 4.0.13 استفاده میشود این مشکل رو هر کاری کردم نشد که حل کنم

 

سلامی مجدد به دوست گرامی
ممنون بابت توضیح دقیق تر مشکل  
باید خدمت شما عرض کنم که این یک خطا از کلاس  5xx هست که می تونه دلایل مختلفی داشته باشه 

مشکلی وجود دارد که باعث میشود سرور نتواند پاسخ کاملی ارائه کند

با توجه به این که مشکل شما در نسخه ای خاص هست احتمال این که مشکل یک باگ باشه زیاده 

متاسفانه شرکت ips بخش گزارش باگ را غیرفعال کرده است و نمی شود لیست باگ ها را دید
دقیقا نمیدانم چرا اپگرید نمی کنید با توجه به این که نسخه های خیلی بالاتری آمده است 
و احتمالا باگ های امنیتی زیادی وجود دارد در این نسخه که پیشنهاد میکنم اپگرید کنید  اما برای اطلاع یابی دقیق تر از مشکل بخش مربوطه لطفا eror log های سرور را قرار دهید تا بفهمیم چه چیزی ارور می دهد که اجازه نمی دهد سرور کامل پاسخ دهد (لطفا اول بخش مربوطه را باز کنید تا ارور بده و ارور ثبت بشه سپس اخرین ارور لاگ ها را قرار دهید )
موفق باشید 
با احترام
 

لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 0

با سلام 
خب من دقیقا متوجه نشدم چه بیان کردید 
اگر میشه دقیق تر توضیح بدید و مشکلات را شماره بزنید  
تقریبا سه باری خوندم متن را ولی دقیقا نفهمیدم 
ولی در حاضر چون منتقل کردید 
دیتابس را ریپیر کنید 

همچنین با این برنامه پیش نیاز های نصب ips را بررسی کنید ببنید سرور مشکلی نداره با ips 
http://iripb.com/files/file/570-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%BE%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AC%D9%87%D8%AA-%D9%86%D8%B5%D8%A8-get-ready-for-ips-40/
موفق باشید 

لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 0

جناب @شعبان زاده  گرامی

شما اگر به مسیر زیر بروید  سیستم >> پشتیبانی بروید و برسی سیستم رو بزنید بهتون یک شرح حال از وضعیت سرور میده که برای بنده بدون مشکل است

حال توی همین مسیر اگر به قسمت روبرو که گفته شده  برای چه چیزی نیاز به کمک دارید؟  بروید و بخش دوم که زده قسمتی به درستی کار نمیکند بروید و کیلید ادامه رو بزنید

سیستم IPS شروع به چک  میکند و در نهایت با پیغامی میگه که کش سیستم پاک شد. اما اگر باز هم بر روی کیلید این که مشکل حل نشد بروید و کلیک کنید به جای اینکه لیست کنه که چه چیزایی دارید و ... خطای 500 میده که مشکل فوق فقط بر روی یک دامنه هست که از سیستم 4.0.13 استفاده میشود این مشکل رو هر کاری کردم نشد که حل کنم

 

لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 0

سلام مجدد

اپگرید کردم اما مشکلاتی پیش امد و کاربران قادر به دسترسی بخش های مختلف نبودن و دانگرید کردم.این موضوع هم بعد از تعویض هاستینگ رخ داد.ضمن اینکه هیچ خطایی هم نه در سی پنل و نه در IPS مشاهده نشد.

لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 0

با سلام 

پس از اپگرید از یک نسخه کامل گاهی سطوح دسترسی به هم می ریزد ( شما از نسخه 4.0.13 به 4.1 اپگرید کردید یعنی یک نسخه کامل )

کافی بود سطوح دسترسی گروه ها رو دوباره تنظیم کنید تا همه چی درست شود و اپگرید موفقیت امیز باشد 

درباره مشکل مربوطه اگر با تعویض سرور هست می تواند علت ان یکی توابع سرور باشد که باز هم در ارور لاگ مشخص می شود 
ارور لاگ هم باید بیان کنم در این ادرس بروید 

در سی پنل از سربرگ بخش log بخش eror log را انتخاب کنید 
در ان بخش علت تمام ارور های سایت وجود دارد و در ان ثبت می شود (ابتدا یک بار ان صفحه مشکل دار را ریلود کنید تا اخرین ارور در ان ثبت شود )سپس اخرین ارور ها را اینجا قرار دهید تا بررسی شود چه چیزی باعث مشکل شده که صفحه باز نمی شود 
موفق باشید 
با احترام 

لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 0

سلام مجدد

پیش تر با جناب محمدیان درباره اپگرید صحبت کرده بودم.عرض کردم که اصلا خطایی نمیبینم که درج کنم.

اما موضوع اپگرید رو دوباره تکرار میکنم 

با امدن نگارش 4،1 به این فکر افتادم تا اپگرید کنم بر ان شدم تا محتویات در دامنه دیگر و SQL خامی ایجاد کنم تا SQL اصلی رو ایمپورت کنم اپگرید شد بدون مشکل

اما زمانی که همین عمل رو روی فرم اصلی انجام دادم یعنی ریختن فایلهای 4،1،4،1 اپگرید شد اما بعد از اپگرید اولا تمام ایکن های ادیتور عوض شده بود و جابه جا بود دوم کاربران با رفتن روی بخش دریافت خطای 500داشتن که این مورد برای ادمین سیستم وجود نداشت.تمام کارهایی که به ذهنم میرسید انجام دادم اما نشد و مجدد به 4،0،13 دانگرید کردیم

مشکلات فعلی که در حال حاضر هست مورد اول بوده و همچنین عدم نمایش کاور برای بخش فروشگاه (هنگام ایجاد دسته در فروشگاه کاوری رو اپلود کرده اما در پیج فروشگاه تصویر نمایش داده نشده و مشکی است)

لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
پاسخ به این سوال ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • افزودن...