مدیریت سایت محمدیان ارسال شده در 1, اردبیهشت, 2020 مدیریت سایت اشتراک گذاری ارسال شده در 1, اردبیهشت, 2020 صورت حساب فاکتورها یا سفارشات در فروشگاه می توانند به 3 روش ایجاد شوند: هنگامی که کاربر روی "خرید" در فروشگاه کلیک می کند ، فاکتور ایجاد می شود. اگر یک کاربر عضو خریدهایی در سایت داشته باشد که دارای شرایط تمدید است، هنگام پرداخت صورتحساب تمدید ، فاکتور به صورت خودکار ایجاد می شود. یک مدیر می تواند فاکتورها را به صورت دستی در پنل مدیریت ایجاد کند. فاکتور ها می توانند شامل پرونده های پرداخت شده از برنامه دریافت فایل، کمک های مالی یا هر چیز دیگری باشند که کاربر می تواند برای آن اقدام به پرداخت کند. هزینه های حمل و نقل ، تنظیمات برای کوپن ها و غیره نیز در فاکتور نشان داده می شود. فاکتورها همیشه یکی از وضعیت های زیر را دارند: *پرداخت شده - کاربر فاکتور (با استفاده از معاملات) را پرداخت کرده است یا فاکتور به صورت دستی با پرداخت یک مدیر مشخص شده است. *در انتظار - کاربر هنوز فاکتور را پرداخت نکرده است. *منقضی شده - کاربر در مدت زمان تعیین شده (AdminCP> فروشگاه> فاکتورها> تنظیمات فاکتور) فاکتور را پرداخت نکرده بنابراین فاکتور منقضی شده است و آنها نمی توانند تسویه حساب را انجام دهند. یک مدیر می تواند فاکتور را در پنل مدیریت مجدد ارسال کند و آن را به حالت انتظار تبدیل کند. *لغو شده - کاربر یا سرپرست ، به صورت دستی فاکتور را لغو کرد. پرداخت ممکن است هرگز ارسال نشده باشد یا ممکن است بازپرداخت شود. تنظیمات صورتحساب شما با کلیک بر روی تنظیمات صورتحساب در گوشه سمت چپ صفحه می توانید برای فاکتورهای خود ، هدر و پاورقی اختصاصی خود را تنظیم کنید و همچنین تاریخ انقضاء تمدید فاکتورها و شرایط پرداخت را تنظیم کنید. می توانید نمونه ای از این صفحه را در تصویر زیر مشاهده نمایید. ایجاد فاکتور به صورت دستی پس از خرید محصول در سیستم ، بطور خودکار فاکتور در فروشگاه ایجاد می شود. مواقعی وجود خواهد داشت که شما می خواهید برای شخصی یک محصول یا حتی فاکتوری ایجاد نمایید. با انتخاب دکمه "ایجاد صورتحساب" می توانید یک فاکتور جدید را برای مشتری از مسیر فروشگاه> صورتحساب ها> ایجاد صورتحساب جدید ایجاد کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه از شما خواسته می شود نام مشتری مورد نظر را انتخاب کنید. در مرحله بعد از شما خواسته می شود جزئیات اصلی فاکتور را وارد کنید. در اینجا توجه داشته باشید که می توانید عنوان فاکتور را اضافه کنید ، اما نیازی به این کار نیست. اگر این کار را به صورت دستی اضافه نکنید ، به صورت خودکار ایجاد می شود. همچنین می توانید مواردی مانند توضیحات، ادرس صورتحساب، شماره سفارش محصول و .. را تکمیل نمایید. در مرحله بعد به شما جزئیات فاکتور نشان داده می شود. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، باید با استفاده از دکمه "افزودن" در سمت چپ بالا مواردی را به این صورتحساب اضافه کنید. 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید