رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت سایت

مقدمه بخش پشتیبانی

با خرید هر نوع محصول در فروشگاه، معمولاً  پشتیبانی وجود دارد که این امر همیشه در کنار فروش خواهد بود. شاید شما روزانه صدها کالا بفروشید اما در هر صورت ، به پشتیبانی احتیاج دارید. فروشگاه ips این کار را با ارائه سیستم پشتیبانی تیکتینگ انجام می دهد.

سیستم پشتیبانی

سیستم پشتیبانی در فروشگاه به شما امکان می دهد تیکت های ایجاد شده توسط مشتری خود را در یک محیط سازمان یافته داشته باشید. این تیکت ها می توانند از طریق روش های مختلفی از جمله ایمیل یا از طریق مشتری انجام شوند.

 

nexus-support-ips4.png

دپارتمان های خود را تنظیم کنید
 
اولین چیزی که شما باید اطمینان حاصل کنید در فروشگاه ایجاد کرده اید ، واحدهای پشتیبانی شما خواهد بود. این واحد ها منطقه ای است که تیکت های شما در آن سازماندهی می شود.


ایجاد یک دپارتمان یا واحد

شما می توانید از طریق پنل مدیریت مسیر فروشگاه> پشتیبانی> تنظیمات> واحدها را جهت ایجاد دپارتمان مورد نظر خود دنبال نمایید.هنگام باز کردن این صفحه ، صفحه ای مشابه تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

برای راه اندازی یک واحد جدید ، بر روی دکمه "افزودن" در بالا سمت چپ کلیک کنید. توجه داشته باشید که اگر قبلاً دپارتمانی مشابه آن را تعریف کرده اید، می توانید از آیکن کپی جهت کپی و تکرار آن واحد استفاده کنید.

nexus-support-ips-shot1.png

 

در بخش تنظیمات پشتیبانی زبانه های دیگری نیز جهت تنظیم وجود دارد که به شرح مختصری درباره آنها می پردازیم:

  • اقدامات پیش فرض: در این زبانه می توان اقدامات پیشرض برای واحد ها تعریف کرد از قبیل اقدام به انتقال به واحد های دیگر و پاسخ های پیشفرض
  • فیلد های سفارشی: هنگامی که بخواهید اطلاعات بیشتری از کاربران دریافت کنید مثلا شماره تلفن و یا ادرس وبسایت و... از این بخش می توانید فیلد های سفارشی خودرا تعریف نمایید.
  • درجه های اهمیت: در این زبانه می توانید درجه‌های اهمیت درخواست پشتیبانی را تعریف کنید تا کاربر بنا به تشخیص خود از آنها استفاده نماید.
  • وضعیت ها: در این زبانه می توانید به تعریف وضعیت تیکت ها اقدام نمایید بدین ترتیب کاربر می تواند از وضعیت درخواست خود آگاه شود.
  • حل خودکار: در این زبانه می توانید تنظیم تیکت ها را بعنوان حل و فصل خودکار بعد از زمان مشخص انجام دهید.
  • بازخورد مشتریان: به مشتریان این اجازه را می دهد تا به پاسخ های مدیران دپارتمان های پشتیبانی امتیاز داده و متنی را ارسال کنند.
  • ایمیل های ارسالی: در این زبانه می توانید فرمت ایمیل خروجی و همچنین تایید دریافت ایمیل ها را انجام دهید.
  • ایمیل های دریافتی: در این بخش می توانید به پیکربندی ایمیل های ورودی بپردازید.
لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگر تا به حال از این بخش استفاده نکردین لازم به ذکر است که این خبر نا امید کننده رو بدهم که امکان استفاده از بن تخفیف در IPS برای واحد پولی ریال بیش از دو سال است غیر فعال است و عملا امکان استفاده از این حالت به دلیل باگ نیست

لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • افزودن...